De fleste opstarts er altid svære og ikke mindst super omfattende og hårde. Der er utrolig mange ting som man skal lære og som man finder ud af undervejs, hvilket ofte betyder at man starter sit mærke op på hjemlig grund først inden man begynder at overveje det store udland.
Sådan har det dog ikke været for den nye danske komet Chris Kaiser Sørensen som i 2016 lancerede sit nye ur-mærke, Chris Copenhagen, i hele 10 forskellige lande, og som nu får tilføjet yderligere 2 ekstra lande i form af Østrig og Irland så totalen lander på hele 12 forskellige lande. Tanken bag de mange forskellige lande ligger dels i at Danmark som udgangspunkt er for lille et land, hvis man virkelig vil gøre en forskel, men derudover så handler det også om at skabe tryghed for forbrugeren, så hvis en potentiel kunde i Tyskland har mulighed for at handle på en tysk side fremfor f.eks. en engelsk hjemmeside, så giver det ham lige de ekstra 10% tryghed (eller mere) der måske får ham til at købe hos dig fremfor hos konkurrenten.
Grundlæggeren Chris Kaiser Sørensen har gennem årene høstet stor erfaring indenfor nethandel og har siden 2002 drevet webshop hos sin tidligere virksomhed, Unisport, hvor han startede helt tilbage i 1999, så der er masser erfaring med hvad en kunde forventer, når der handles online og hvad der skal til for at opnå succes. Det er en lang og sej rejse, men med hårdt arbejde, så er muligheden for at opnå store resultater i højere grad til stede.
Klik ind og læs mere og følg det spændende nye mærke, Chris Copenhagen, som især på Instagram har høstet stor ros for sin profil og måde hvorpå produktet er blevet lanceret.