Bogpublikation: Service Marketing

I dag er bogen “Service Marketing – en undersøgelse af DanRevision Gruppens marketingstrategi med hensyn til danske klienters ønsker og forventninger til et tysk revisionsselskab” udkommet.

Den stigende globalisering stiller nye udfordringer til marketing tankegangen blandt andet på økonomisk, socialt, kulturelt, internationalt og nationalt plan.

Bogen, skrevet at Stefanie Pankratz, handler om marketing-strategien fra en servicevirksomhed, det tyske revisionsselskab “Die Steuerberater – DanRevision”, som har specialiseret sig på den grænseoverskridende rådgivning. Bogens centrale spørgsmål handler om, hvad danske virksomhedsledere ønsker og forventer af et samarbejde med et tysk revisionsselskab, fordi der på trods af den korte geografiske afstand er forskelle på dansk og tysk virksomhedskultur.

Bogen er udkommet hos Nordic Network Center GmbH, ISBN 978-3-9814572-1-6 og koster 38,95 EUR.

 


Vil du være blogger på Dansk Handel og Erhverv?
Vi tillader oprettelse af profil og udgivelse af egne artikler på sitet. Vi kræver blot at du overholder vores retningslinjer.
Bliv gæsteblogger

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *