Spar tid og penge med smart system til udlæg og rejseafregninger

Har du som virksomhedsejer svært ved at holde styr på dine medarbejderes udlæg og rejseafregninger, når de er på forretningsrejser, konferencer og lignende? Så er du ikke alene. Med det nye, smarte system fra Ibistic sparer du både dyrebar tid og penge.

Der findes mange forskellige måder at holde styr på de mange kvitteringer og afregninger, som medarbejderne får med sig hjem, når de har været afsted på forretningsrejser og andre rejser i forbindelse med arbejdet, hvilket tidligere har resulteret i et stort papirarbejde og mange tykke ringbind, der var fyldte med kvitteringer. Men det er slut nu! For nu er der kommet en meget bedre løsning, som er digital og automatiserer hele processen – og sparer dig for både tid og penge. Løsningen er et smart Travel and Expense Management system fra Ibistic.

Gør det let at holde styr på udlæg og afregninger for både medarbejdere og virksomhedsejer med Ibistic

Ibistic har opfundet et smart system, der meget nemt kan systematisere og automatisere processen i ét system, som gør hele papirarbejdet nemmere for både medarbejderen, der er på forretningsrejse, samt for virksomhedsejeren, der skal godkende udgifterne bagefter. Med Ibistics system får man et meget bedre overblik over rejseafregningen, kreditkorttransaktioner, kørselsudlæg samt kvitteringer, og der er indbygget en lang række features i systemet, for at gøre arbejdet nemmere. Nogle af disse features er bl.a.:

  • Mobile app

Med Ibistics app til mobilen har man mulighed for at registrere sine udlæg, mens man er på farten, så man ikke skal gemme på alle kvitteringerne og lign.

  • Kreditkort integration

Slip for den manuelle indtastning og modtag jeres korttransaktioner direkte i Ibistics system.

  • Kørselsregistrering

Kilometerafregning med Google Maps integration og satser.

  • Automatiseret workflow

Man får automatiseret sine arbejdsprocesser i form af udlæg og rejseafregninger.

Samt mange flere smarte features. Dermed kan medarbejderen bl.a. registrere et kreditkort direkte i systemet så transaktioner automatisk overføres, tage billeder af sine kvitteringer med telefonen samt scanne og uploade dem på app’en og automatisk sende sine udlæg til godkendelse hos sin leder. For virksomhedsejeren eller lederen kan man dermed holde sig opdateret på sine medarbejderes udlæg, samtidig med at man hurtigt kan godkende udlæggene online eller på telefonen, som dermed gør hele workflowet meget lettere og nemmere, så man kan spare penge på processen i den lange ende.

Lær mere om det intelligente Travel & Expense Management system og få en skræddersyet løsning til din virksomhed

Hvis du er interesseret i at spare penge og tid, samtidig med at du kan gøre hele arbejdsprocessen med udlæg og rejseafregninger lettere for både dig og dine medarbejdere, kan du lære meget mere om det ultramoderne og intelligente Travel & Expense Management system fra Ibistics online, hvor du også kan booke en demo af systemet, for at se om systemet kunne være en mulig løsning for din virksomhed.

Ibistic er en first movers virksomhed inden for Cloud Services, som altid leverer en stabil og sikker løsning til tusindvis af virksomheder hver dag. Bliv en del af fremtiden med et Travel & Expense Management system til din virksomhed. Kom i gang i dag – hold styr på udlæg og rejseafregning med Ibistic.


Vil du være blogger på Dansk Handel og Erhverv?
Vi tillader oprettelse af profil og udgivelse af egne artikler på sitet. Vi kræver blot at du overholder vores retningslinjer.
Bliv gæsteblogger

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *